duminică, 6 decembrie 2009

Vot Basescu vs. Geoana


Noroc.

Azi nu ma duc la vot. E rusinos, nu sunt deloc mandru de mine desi sunt prin definitie, insa am luat aceasta decizie pentru ca:

1. Cozi interminabine la sectiile speciale: sunt "clandestin" si trebuie sa votez la o sectie speciala. Data trecuta am asteptat 3 ore sa votez, azi vreau sa ma bucur de sfanta zi de Duminica. In plus, dupa ce ca stai la coada in frig 3 ore, te trezesti ca votul tau e anulat de vreun individ care voteaza de doua sau trei ori in sectii diferite. Stiu ca e impitriva opiniei promovate de mine pana acum, insa am libertatea sa mi-o schimb.

2. Candidati nereprezentativi. Nu ma reprezinta cu adevarat niciunul. Cel pe care il simpatizam a iesit din cursa. Aici trebuie sa precizez urmatoarele aspecte:

2.1 Daca il votez pe Basescu, devin complice la toate mizeriile pe care le va face inca 5 ani de acum incolo. Pe de alta parte, simpatizez cu apropierea lui fata de Basarabia, pamant romanesc, care merita toata atentia. Sunt unionist si vreau sa ma duc la fratii mei peste Prut ca acasa.

2.2 Daca il votez pe Geoana, votez PSD deci Iliescu & Co. Desi daca il votez, votez implicit Crin Antonecu, parca totusi nu e aceeasi chestie.

Ma abtin, si daca am taria necesara, n-am sa ma uit la exitpool (oare pot?)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu