joi, 19 aprilie 2012

Cum ne rupem noi ficatii S1E2 - CHICHIS (KOKOS)

Foarte, dar foarte pe scurt. Subiectul nu merita atentie insa din dorinta de a ridiculiza o actiune considerata strategica din calupul de politici aplicate cu pasi marunti, insist sa vi-l povestesc.

De sarbatori am fost pe la ai mei. Prin Harghita. Ai mei parinti locuiesc in M-Ciuc insa am calatorit si spre nordul judetului, pana-n Toplita. Vreau sa va zic ca in sfarsit avem si noi un drum decent, practicabil si care sper sa sporeasca numarul turistilor. La intoarcere, spre M-Ciuc, am ramas mut de uimire: absolut toate indicatoarele rutiere (nou-noute) indicau distanta pana la Miercurea Ciuc, Brasov si....atentie....Chicis! (a se traduce Kokos). Localitatea Chichis o stiu, e o comuna amarata strabatuta de drumul european pe langa care se iubesc niste doamne respectabile cu niste domni soferi de TIR. Stiu ca-mi spuneau prietenii mai mari, in tineretile mele, ca acolo in Chichis sunt femei cu suflet mare. Pe bani, bineinteles. Pai, si cunoscand profilul localitatii care se situeaza undeva dupa Sf Gheorghe pana-n Brasov, ma intreb: De ce apare pe absolut toate indicatoarele rutiere de la Toplita si pana in Chicis? Pai fratii mei, e simplu: Chichis, dragilor, este limita sudica a Tinutului Secuiesc :). Dupa ce am aflat, am fost mai destept cu un centimetru si mai fericit cu un gram. Cat de ridicol trebuie sa fi sa lasi impresia muritorilor de rand ca localitatea Chichis este vreo metropola? Si uite asa strica politicul ce incearca sa cladeasca societatea, multicultural dezvoltata.


2 comentarii: