luni, 23 aprilie 2012

Cum ne rupem noi ficatii S1E3 - Cat de bine e sa nu fii Adrian Solomon

 Adrian Solomon, deputat PSD, este de coma. Inca nu stiu daca este un super-deputat sau daca are mansarda in renovare. Cam cat de apriga poate fi lupta politica la Barlad, oras de referinta pentru romani, important centru economic si cultural, multilateral dezvoltat - o adevarata metropola, de domn' Solomon a fost nevoit sau presat de circumstantele de ordin electoral de la nivel local, sa deschida pliscul intr-un hal care, pana si pe mine care nu mai am absolut nicio asteptare de la indivizii astia, ma socheaza? Cred ca tipul a spus-o stiind cu certitudine ca Premierul nu va calca veci pe la Barlad, sau ca nu va mai fi el prin zona la acel moment, ca altfel nu-mi explic. Nu c-as fi eu MRU-ist, ca nu-s, dar unii sunt atat de liberi la minte incat incep sa-mi pun serioase semne de intrebare daca merita sau nu sa platesc taxe.

Pana cand MRU il pune la punct pe nenea asta, sau invers, intr-un fel sau altul, incerc sa transpun gandurile dlui Solomon intr-o poezioara (ca tot s-a inaugurat B.N.):

Sa te prind, sa te omor,
Sa te bat la curu' gol,
De-ai sa vii la noi in "sat"
Te-omor ca pe un rahat,

Dar sa nu vii pe la noi,
Ca n-am baschetii cei noi,
Si mi-e frica daca vii
Nene de la "sri".

Incerc sa cred ca absolut totul este o gluma proasta.

laudati-ma.

2 comentarii: