duminică, 3 octombrie 2010

BUTICUL DE PR

Salutare,

Azi n-am sa critic nimic, pe nimeni si n-am sa scuip seminte in capu' nimanui. Azi am sa expun o experienta placuta de weekendul asta. Da, mai am experiente si mi-am propus ca din cand in cand sa mai ies din Bucurestiul asta brailesc. Mi-am dat seama ca, pe langa marea mea iubire-munca, se pot face si mici alte chestii, placute, si care te ajuta sa-ti limpezesti mintile si sa cunosti oameni de calitate.

O conostinta m-a invitat la Sinaia. A zis ca e un eveniment pe PR. Am zis bine, ma bag. Ca doar e weekend si merge sa ies putin. Nu prea stiu eu multe de PR, dar stiam sigur ca e lume, fursecuri, cafea si idei. Daca va asteptati sa spun ca toate acestea sunt moka, ei bine, nu sunt, dar a meritat. PR-ul asta e misto, nu era ceva nou, dar probabil il percepeam putin altfel. In plus, cand vezi ca unii traiesc din asta, te pune pe ganduri si ajungi sa conchizi: "wtf? ia ca si din asta se pot face bani, si cu placere". 

Revenind, am mers la Sinaia. O pensiune draguta, camere frumusele si ingrijite, proprietari putin ciufuti. Oricum nimanui nu-i pasa. Organizatorii si-au propus sa ne deschida putin ochii si mintile si sa ne invete, pioniereste, cum sa organizezi un eveniment fara sa te faci de cacao. Ei bine, au si reusit, cel putin asa cred. Pe langa interesantele sfaturi privind organizarea unor media trip-uri (parca asa se numeu, oricum fondul conteaza si nu forma) pot afirma cu certitudine ca ne-am distrat copios. Stiti voi, tinereste, cu vin bun, un gratar, muzica coctail si plimbari racoroase. Lume buna, in cea mai mare parte, si dornica sa socializeze. Iar eu nu mi-am propus sa fac abstractie. Au fost aspecte care m-au surprins placut si aspecte care m-au suprins neplacut. Evident ca nu voi vorbi de ele aici, ca nu-mi spal jacheta in public. Am barfit despre absolut tot ce se poate: politica, fotbal, fonduri europene, probleme juridice, distractii, "flori, fete si baieti". 

Evenimentul a fost organizat in cadrul unui proiect mai amplu, denumit Buticul de PR, de care se ocupa Russenart Communications. Suna pompos si bine. 

Incurajam astfel de initiative atata timp cat nu se reduc doar la discutii interminabile si plictisitoare. Ne-am distrat.

Pana data viitoare.

5 comentarii:

  1. Salut!pot sa spun ca a fost un week-end minunat si am avut avut parte de o experienta foarte interesanta,am fost si eu :P.Parerea mea,daca aveti ocazia,nu o ratati!

    RăspundețiȘtergere
  2. true. tre sa repetam experienta cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
  3. new york new york newwwwwwwww yoooooork by nicu rada

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru cuvintele frumoase! Ma bucur sa aflu ca toata lumea s-a simtit bine si sper sa reluam experienta la inceputul lunii decembrie, pentru o perioada mai mare (5 zile).

    Revin cu informatii suplimentare!

    Larisa Toader

    RăspundețiȘtergere
  5. ar fi foarte ok. macar de joi seara pana duminica. asa n-am pune in pericol alte aspecte ca suntem cu totii ocupati.

    dar stiti si voi dragilor, orice minune dureaza 3 zile (sau nopti) iar in vreme de criza cam doua.

    RăspundețiȘtergere