miercuri, 12 ianuarie 2011

Discurs al domnului Boc adresat Parlamentului Romaniei si natiunii.


Stimati colegi parlamentari si membrii ai Guvernului,

     Ma aflu in fata dumneavoastra pentru a va comunica, cu durere in sufletel, ca sunt un prost. Probabil multi dintre dumneavoastra se intreaba cum de am ajuns la aceasta concluzie. Va informez ca n-a fost deloc greu, ci doar o chestiune de timp. Sunt un prost pentru ca am adus tara asta, candva prospera, in halul in care se afla acum. N-a fost greu, am performat in prostie. Sunt ardelean si ceea ce ma doare cel mai tare este ca de acum incolo toti ardelenii vor fi asociati cu prostia in persoana, niste mici boci cu chef de dinamitare a societatii si cu expertiza considerabila de slefuit pantofii cotrocenilor. Daca pana acum, incepand cu secole in urma, ardelenii aveau o reputatie de oameni muncitori, onesti, de incredere si cu frica lui D-zeu, eu am reusit sa demolez acest mit in numai 2 ani, ca un mic terminator. Sunt profund intristat ca l-am dezamagit si pe domnul Mindru Remus, un tip care nu-si iubeste tara dar cocheteaza cu ea si care, in mod evident, m-a uraste din tot sufletul. Sunt un prost pentru ca am constatat ca pana si bulgarii ne-au luat-o inainte si acum ne arata respectuosi ca au coada mai lunga, mai groasa si bilele mai tari. Eu ultima data cand am verificat statusul nostru mi s-a facut rusine, si nu era frig afara. Sunt un prost pentru ca am o tara cu un potential enorm fie ca vorbim despre turism, agricultura, cercetare sau industrie, potential pe care insist sa nu-l fructific pentru ca unii precum Tabara, Udrea si alti copii din curtea scolii sa aiba cu ce sa se joace. Sunt un prost pentru ca am reusit ceva ce multi n-au reusit: am convins doctori, jurisiti, economisti, cadre didactice, ca e mai fain sa speli vase in afara tarii decat sa profesezi in Romania. Credeam ca o sa dureze mai mult, dar am performat. Nu stiu ce m-as fi facut fara domnul Presedinte Basescu care, ca un tatuc meserias, m-a sustinut public, invitand populatia sa paraseasca tara. Probabil noi doi vom inchide lumina la iesire, pe cand altii, vorba aia, o aprind si se organizeaza. Sunt un prost pentru ca am desi vad ca totul in jurul meu se ruineaza, pana odinioara insistam ca fac reforma, ca totul este in interesul romanilor si ca suntem cu siguranta pe drumul cel bun. Dar care drum? Nici macar un numar decent de kilometrii de autostrada n-am reusit sa construiesc. N-am sa va mint de data aceasta ca lipsa autostrazilor se datoreaza altora decat mie, sau ca se datoreaza legaislatiei achizitiilor publice, a expropierilor s.a.m.d, ci va voi recunoaste ca este vorba doar de lipsa de vointa politica, iar in privinta asta n-am sa fac nimic, caci ce dracu, sunt un prost. Ca mi-am adus aminte, sunt un prost si pentru ca am amanetat viitorul tarii. Da, am vandut tara. Ma gandeam ca nu mai e la moda sloganul “noi nu ne vindem tara”, ca doar trebuie sa instauram o dictatura…pardon, democratie moderna si sa reformam bazele statului. Am contractat imprumuturi masive pe care le-am dat clientelei, caci si pentru ei sunt sarbatori. Ganditi-va ca daca nu-I atribuiam niste contracte lui Cocos, cine i-ar fi luat genti noi de craciun cocoselei? Iar daca se ducea dezamagita la Cotroceni ne-o luam toti.
As putea sa continui aceasta expunere cu o sumedenie de alte argumente care sa va convinga ca sunt un prost, dar voi nu sunteti atat de prosti incat sa nu constatati de la inceput. Cu regret, ma voi arunca de pe prima bordura. Am ramas ultimul prost.


Ce fain ar fi sa fie asa.Dar din pacate nu vom vedea niciodata un asemenea discurs. Fie ca este vorba de Boc, fie ca e vorba de orice alt politician.

2 comentarii:

  1. Ha, ha...visezi prea mult!
    Parerea mea este ca va trebui sa mai astepam cel putin 50 de ani pentru a putea auzi/vedea un discurs intr-adevar politic si onest.
    Tu visezi, eu sper...

    RăspundețiȘtergere
  2. nici peste 500 ani n-ai sa vezi. politica asa a fost de cand ii pe fata pamantului si asa se va ingropa.

    RăspundețiȘtergere